keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Viikon söpöys(yli)annos



Hän on mun, hän on mun, koiranpentuni mun... On ih-q pinkki panta, kuljetuskoppa, peti, ruokakuppi ja paljon pureskeltavaa (isännän sormien lisäksi) täällä häntä odottamassa - ja tietenkin yksi karvainen keinomummo ynnä kolme hyvin hyvin rakastavaa & rakastunutta ihmistä. Ja reilun viikon päästä hän muuttaa meille asumaan!!!

P.S. Nimikin on ihan melkein lyöty lukkoon, mutta viime hetken ehdotuksia saa esittää...

7 kommenttia:

  1. Voi luoja, mikä söpöstys! Lataahan blogiin paljon kuvia hänen kasvustaan!

    VastaaPoista
  2. Suorastaan järkyttävän söpö kuonolainen !! Voiko tollasia ollakaan... <3

    VastaaPoista
  3. Voi hellanlettas sentään ♡ Vauva!

    VastaaPoista
  4. Marsupötkö! Kuvia odotellessa...

    VastaaPoista
  5. Jee, koiravauvapostauksia tulossa!

    VastaaPoista
  6. Onneksi on se oma pentu kotona, muuten voisi iskeä koirakuume! ;D

    Ihana... Ja kohta se on jo kotona pureskelemassa kenkiä, jalkalistoja, johtoja...

    VastaaPoista
  7. Olisihan se pitänyt tajuta: näinhän niitä kommentteja blogiin saa! Kuka sitä tyhjänpäiväistä jaarittelua jaksaisikaan kommentoida, mutta koiranpentukuvia ei mitenkään voi vastustaa! :D

    Joo, enää alle viikko uuden perheenjäsenen tuloon. Ja se nimikin on nyt lyöty lukkoon. HIIH!

    Eikä muuten paljon pureskele johtoja, nimittäin tuo meidän Uskomattoman Kätevä Isäntä vetäisi kaikki johdot sellaiseen suoja-putki-lista-hässäkkään. Ei ole pelkästään koiraturvallista vaan myös huomattavan siistin näköistä ihan ylipäätään, ja ihan pikkurahalla ja suht. pienellä vaivallakin - miksei me tätä aikaisemmin hoksattu? Suosittelen!

    Mutta joo, en toki hetkeäkään kuvittele, etteikö se jotain tuhoa aikaan saisi... mutta varmasti saa kaiken anteeksi kun on niin ihuna!

    VastaaPoista

Toivoisin, että voisit allekirjoittaa sanottavasi edes jonkinlaisella nimellä. Kiitos kommentistasi jo etukäteen!