perjantai 18. huhtikuuta 2008

Turha on urputtaa

Niin, juuri kun selitin laulusitaattien karsimisesta, teen sen taas. Siispä Apulantaa siteeraten:

Minä olen voittaja ainakin tänään
...sillä...
  • Työviikko on pulkassa. Olen ollut niin tehokas, että saan taas pitää vapaan viikonlopun!
  • Sain uuden asiakkaan läpäistyäni alihankkijatestin!
  • Osasin Ihan Itse asentaa uusia tietokoneohjelmia ja jotenkuten käyttääkin niitä!
  • Olen tänään yskinyt ja niistänyt huomattavasti vähemmän kuin eilen! Päänsärkylääkettä en tarvinnut enää eilenkään.
  • Olen kärvistellyt jo kokonaisen työviikon tupakoimatta! (Ankeaa se on kyllä ollut.)
  • Ulkona paistaa aurinko, suorassa paahteessa oleva lämpömittarimme näyttää huimia 22 asteen lukemia!

Mitähän pientä kivaa sitä keksisi täksi illaksi ja viikonlopuksi... Tennariostoksille pitäisi ainakin päästä, sillä siitähän se kevät vasta virallisesti alkaa, kun ekan kerran kulkee tennarit jalassa. Ja muutenkin pitää tehdä suuri vaatevaihto-operaatio eli siirtää tukevimmat talvivaatteet kesäteloille ja kaivaa ihania kevyitä kesäkamppeita naftaliinista. Ja josko sitä vihdoin tänä viikonloppuna ehtisi vaihtaa kukille mullat ja istuttaa yrttejä kasvihuonekautta odottamaan.

Joo kyllä minua varmaan huomenna viimeistään jo joku juttu hatuttaa, mutta merkittäköön täten pöytäkirjaan, että tänään on voittajaolo ja kevättä rinnassa. Kippis sille!

Ei kommentteja: