sunnuntai 6. huhtikuuta 2008

Viskiä tutuille

(sorry, otsikkogeneraattori on lamaantunut)

Ei siksi, että tekstigeneraattorissakaan sanottavammin polttoainetta olisi. Ei juurikaan raportoitavaa. Kuluneella viikolla puskin hiki hatussa töitä, ja viikon päätteeksi tehtiin tyttöjen road trip ystävän syntymäpäiväjuhlille. Se jo pidemmän aikaa jatkunut matalapaineeni on pysytellyt paikallaan, tunnen määrittelemätöntä ulkopuolisuuden tunnetta koko ajan, kaikesta ja kaikkialla, ja säännöllisin väliajoin poden suhteetonta ahdistusta ja kuolemanpelkoa milloin minkäkin mitättömän terveysoireen takia. Koirakin on kipeä, sillä on mitä ilmeisimmin anaalirauhasten tukkeuma (siis suomeksi sanottuna meinaa persaus revetä reppanalta). Ei se siihen kuole (minun suhteettomista peloistani huolimatta), mutta eläinlääkärireissu on kuitenkin huomenna edessä. Ja sitten taas viikko hiki hatussa töitä. Ja viikonloppuna taas road trip, tällä kertaa miähen ja kavereiden kanssa olutfestivaaleille. Voisi olla kivaakin, jos osaisi asennoitua. Yritän osata. Ainahan minä yritän. Sitähän minä teen, sellainenhan minä olen. Yritän niin maan pirkaleesti aina ja kaikkea. Kai se yritys joskus palkitaankin..?

2 kommenttia:

neiti minkkinen kirjoitti...

Kiitos viimeisestä, oli ihanaa nähdä! Ja kuulla! :D

Lappis kirjoitti...

Voi pupua!

Millähän me sut ehjättäisiin?

Oli ihana nähdä, ja kiitos moraalisesta tuesta, tuli tarpeeseen!